vrijdag 18 september 2009

#Ding 13 Google docs

Google docs dat lijkt me wel wat maar het is te vroeg om al een definitief blog-oordeel te schrijven.
Ik heb het een en ander gelezen en een testdocument verstuurd aan een collega maar wil er de komende week nog even echt mee werken. Zie zeker toepassingen in mijn werk want juist op de afdeling Marketing & Communicatie werken we natuurlijk veel met conceptteksten waar dan weer meerdere mensen naar moeten kijken en er is wel eens verwarring over de juiste versie en er gaan idd af en toe wel heel veel e-mails over en weer (hoewel sommige mensen ook gewoon langs komen met een printje en het verzoek de rode pen te hanteren :-)).
Dit ga dus ik dus uittesten en kom dan nog met een vervolg #Ding13-blog. Wordt vervolgd.

1 opmerking:

marlies zei

Ja, joh ik hou ook nog steeds van rode pennen;-)) Maar... dat kan uiteraard ook in GoogleDocs.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met GoogleDocs. Wist je trouwens dat je eerste GoogleDoc-ervaring al bij #1 was? Het formulier dat jullie moesten invullen werd automatisch verwerkt in ons voortgangsdocument (en scheelt heel veel dubbel werk).