zondag 27 september 2009

# Ding 13 Google docs: vervolg

Beloofd is beloofd: voordat ik de eindstreep over ga, kom ik nog even terug op Google Docs. Middels een testdocument met een collega, heb ik het gemak ervaren en ik weet nu waarvoor ik het absoluut wil gaan gebruiken: Het aanleveren van de input voor de organisatiebrede activiteite. Geen activiteitenformulieren meer met daarbij losse worddocumenten en met allerlei mailinfo met daarna nog eens een gecorrigeerde versie van het formulier en nog meer mails met correcties, aanpassingen, aanvullingen. Wat heb ik de afgelopen week weer zitten zuchten bij het op een rij krijgen van de Nederland Leest-activiteiten.

Voor de eerstvolgende organisatiebrede activiteit gaan we aan de slag met Google Docs!

1 opmerking:

supertrol zei

Dit lijkt mij een strak plan!