zaterdag 8 augustus 2009

FF geen Dingen

Zo, ik heb de podcast van de Sky Radio Zomerhit top 101 op mijn iPod staan, mijn Nintendo DS opgeladen, mijn digitale camera opgeschoond en op mijn Hyves-pagina zal ik af en toe mijn Wiewatwaar aanpassen alsof ik thuis ben.
Dus met die dingen zal het verder ook wel goed komen na de vakantie :-).
Behalve een hele stapel ontspannende literatuur ook het boek 'Wat zou Google doen?' van mediagoeroe Jeff Jarvis ingepakt. Kreeg ik recent als tip en heb ik moeten kopen want nog niet te vinden in de catalogus van de bieb! Ben erg benieuwd want ik denk dat we hier ook veel van kunnen leren.....

2 opmerkingen:

marlies zei

Geniet lekker van je muziek, je spelletjes, vakantiefoto's en... je stapel literatuur. Heerlijk!

Naar Jarvis boek ben ik zeer benieuwd dus ik lees graag je review;-)

Enne... geef je je tip ook door aan onze collectioneurs?

M@rja zei

Ik zag het boek vorige week bij de nieuwe boeken; ik had het apart gelegd om mee te nemen, maar een klant is er toch mee aan de loop gegaan....