donderdag 16 april 2009

# 1,2,3 Een nieuwe start

Ondanks mijn goede voornemens in november viel het me toch zwaar om de 23dingen-klus in mijn eentje te klaren. Dus bij deze een nieuwe poging. Ik had dus al een blog en dat was maar goed ook want anders liep ik nu al achter!

Maar ik merk meteen dat het een stuk leuker is om een onderdeel van de cursus te zijn. Ik heb me net bij alle bloggers uit het clubje van Marlies (nog steeds onze coach?) aangemeld als volger. Direct zal ik ook nog hier en daar een reactie achterlaten. En dan maar snel door naar ding 4 & 5! Gelukkig heb ik daar al stiekem wat ervaring mee dus ik hoop er snel doorheen te gaan (want zoals een beetje voorzien is hier een uur tijd aan besteden op het werk deze week in ieder geval niet gelukt, dus doe ik het nu aan het begin van mijn weekend thuis).

4 opmerkingen:

M@rja zei

Ha, DigiDenise die blogt om het bloggen! Je houdt deze lange naam? DigiDenise klinkt ook al heel speedy!

anja zei

Een frisse en nieuwe start! Ik wens je veel succes en plezier. En ik hoop dat je gaat ervaren dat het buiten dat het je nu tijd kost, straks ook tijdswinst gaat opleveren...

pink elephant zei

Hallo Denise,

Ik heb mezelf als volger op jouw pagina gezet. Veel succes met de rest van de DINGEN

marlies zei

Samen spelen is natuurlijk veel leuker! En dankzij je voorsprong geen achterstand ;-)
Geniet van je verdere ontdekkingen!

O ja, ik zie dat de tijdsinstelling van je blog niet gelijk loopt met 'onze' tijdzone. Dat kan je wijzigen bij instellingen > opmaak.