maandag 17 november 2008

# Ding 1,2 & 3: Blog aangepast en aangemeld

Mijn eerste bericht dateert alweer van bijna twee weken geleden dus hoogste tijd voor een vervolg. Voor de goede orde: ik heb gekozen voor Blogger.com simpelweg omdat dit het meest voor de hand lag. Het ging inderdaad allemaal vrij eenvoudig.

Ik heb een foto toegvoegd aan mijn profiel en daar een paar dingen in aangegeven. Leeftijd en geslacht zijn wat mij betreft geen geheim maar ik heb niet zo'n behoefte om meer te zeggen over mijzelf, mijn interesses of mijn favoriete boeken/films/muziek. Op mijn hyves-pagina heb wel meer staan maar die is wel alleen zichtbaar voor 'vrienden'. Voor mij hoeft dit allemaal niet helemaal openbaar te zijn.

Ik heb net mijn blog wel wat aangepast aan mijn smaak door een ander sjabloon te kiezen en de kleuren en lettertype aan te passen. Allemaal nog niet heel spannend maar ik verwacht veel van de rest van de 'dingen'.

O ja: ik was nog iets vergeten. Nou weet ik dus meteen hoe ik een bericht moet bewerken: Ik heb mijn blog aangemeld. Ik ben wel geen officiƫle deelnemer maar hoop toch op wat reacties van collega's dus hoop dat ik toch bij de BMB-blogs wordt geplaatst.

6 opmerkingen:

supertrol zei

Leuk dat je ook meedoet met de ontdekkingsreis. Veel "speelplezier" met de 23 dingen. Ik heb je toegevoegd aan mijn blog, zodat ik je vorderingen kan volgen.
Via zo'n blogrol kun je zelf gewoon je eigen groepje maken.

Succes!!

anja zei

Leuk, DigiDenise, dat je meedoet! Ik ga je volgen (via RSS, ding 4). Succes en veel plezier, tot bloggens...

marlies zei

Hartstikke leuk dat je al direct reacties hebt gekregen!

Enjoy your 23 things!

Gerry zei

Hoi Denise, ik heb in netvibes jouw blog gezet, dan kan ik jouw berichten goed volgen. Enne... de reacties komen dan vanzelf!

Katja zei

Hoi Digi, Wat leuk dat je mee gaat doen. Heel veel succes en plezier toegewenst. Ik ga je ook volgen hoor!!

maaike zei

Hoi Digidenise,
Wat goed dat je het op je eigen houtje gaat doen, wat een discipline!